RSS 2.0

Släng ner nyckeln min fina.



Huvudvärk gånger tusen. Ska alldeles strax åka iväg och hämta en liten del av min hemmastudio som jag beställde för några dagar sedan. FETT! Förövrigt så har jag tänkt under flera månaders tid att byta gymnasium och jag tror att jag har bestämt mig fullt ut nu. Tidigare var jag väldigt osäker eftersom det skulle innebära att jag börjar om från ettan igen fastän jag bara har drygt 1,5 år kvar på min nuvarande linje. Men att gå i en skola där man verkligen vantrivs är inget att rekomendera. Dessutom behöver jag ett halvvår fritt nu känner jag. Yrkesgymnasiet i Västerås eller Linköping står högst upp nu. Någon så går/har gått där? Tjing!

Kommentarer
Postat av: Emmeline

Snyggis!! Rytmus måste ju vara ett gymnasium för dig som älskar musik? Kolla upp det om du inte redan har det. Kram!

2012-01-31 @ 21:59:56
URL: http://queenemme.blogg.se/
Postat av: Josefin

fina du

2012-01-31 @ 22:03:29
URL: http://www.dear-soul.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback