RSS 2.0

Trettiosex frågor.

1. Hur gammal är du om fem år? 23 år. Herrejävlar.


2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
Jonasconas.


3. Hur lång är du? 159 cm lång(kort annars)


4. Vilken är den senaste filmen du sett? Rederiet, om det nu räknas som en film annars var det nog Cast Away.


5. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Beror helt på vad jag har på hjärtat. Men jag smsar nog helst tror jag!


6. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Gifta.


7. När såg du senast din mamma? För en timme sedan. Typ.


8. Vilken ögonfärg har du? Grönblåbrun


9. När vaknade du i dag? Klockan 12 har jag för mig.


10. Har du station eller bärbar dator? En stationär, men snor oftast pappas bärbara.


11. Sover du med eller utan kläder på dig? Räknas trosor som kläder?


12. Vilka städer har du bott i? Köping. Tråkstad nummer 1.


13. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Beror helt på i vilket tillfälle.


14. Tycker du om kinamat? Mums.


15. Tycker du om kaffe? Det är gött ja.


16. Vad dricker du till frukost? Mjölk, te eller kaffe.


17. Tycker du om att mysa/kela? Bästa som finns!!


18. Vill du ha barn? I framtiden, jaaaa.


19. Kan du några andra språk än svenska? Engelska och typ tre ord på spanska, haha.


20. Föredrar du havet eller en bassäng? Havet. Finns inget bättre!


21. Vad spenderar du helst pengar på? Vill nog helst av allt bara spara, men allt går åt till kläder, musik, tågbiljetter & mat.

 

22. Kan du rulla med tungan? Halft!


23. Vad har du för ringsignal? Den gamla hederliga SOny Ericson-signalen eftersom min telefon lider av allvarliga problem.


24. Vilken var den senaste boken du läste? Pojken i randig pyjamas.


25. Hur länge har du campat som längst i ett tält? EN HEEEL VECKA!


26. Vad är det konstigaste du har ätit? Jag har ätit mycket konstigt i mina dar.


27. Vad är det för färg på din tandborste? Den är blå.


28. Vem ringer du när du är arg/ledsen? Jag ringer helst ingen då faktiskt.


29. När fyller du år? Den 25 Augusti.

 

30. Civilstånd? Singel


31. Vilka hemsidor besöker du dagligen? Facebook & blogg.se


32. Ångrar du någonting du gjort? Självklart. Det gör nog varenda kotte på denna jord skulle jag tro.


33. Vad har du haft för husdjur under ditt liv? Ett litet marsvin som hette Pysen.


34. Berätta tre saker som dina läsare antagligen inte vet om dig?

- Jag är vegetarian.

- Jag är LIVRÄDD för bävrar & grävlingar.

- Jag älskar att åka bil/buss/tåg/flygplan när det är mörkt ute. Så mysigt.

 

35. Vad har du för utbildning? Jag går en estetisk linje på Ullvigymnasiet i Köping, men ska troligtvis byta och plugga till butikssäljare på Yrkesgymnasiet i Västerås.

 

36. Saknar du något? För mycket.


Kommentarer
Postat av: fanny

2012-02-07 @ 16:16:41
URL: http://fannyfanny.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback